you're reading...
diverse

Președintele Obama vorbește deschis despre credința lui în Isus Hristos

Președintele Barack Obama a profitat de Micul Dejun cu Rugăciune din 3 februarie, 2011, și a vorbit într-un mod deschis despre credința lui personală. (Dan Wooding, fondator ASSIST Ministries).

Acesta a surprins mulțimea formată din 4,000 de lideri creștini adunați la Micul Dejun De Rugăciune Anual în Washington, prin faptul că a vorbit într-un mod personal despre credința în Isus. În discursul său neobișnuit, Obama a numit credința „o forță de susținere” în viața lui. „În fiecare dimineață când mă trezesc, Îl aștept pe Domnul ca să Îi cer să îmi dea putere ca să fac ceea ce este bine pentru țara noastră și locuitorii ei. Iar când mă duc la culcare noaptea, Îi cer lui Dumnezeu să mă ierte de păcatele mele și mă rog pentru familia mea și poporul american. Din fericire, nu sunt singur în rugăciune. Prietenii mei păstori, Joel Hunter și T. D. Jakes vin adesea în vizită la Biroul Oval și ne rugăm împreună pentru națiunea noastră”, a spus președintele Barack Obama.

Tatăl lui Obama nu a avut un rol în călătoria sa spirituală. „Tatăl meu pe care l-am cunoscut puțin, a spus că nu este un credincios. Mama mea, ai cărei părinți au fost baptiști și metodiști, a crescut cu un oarecare scepticism în ceea ce privește religia într-un mod organizat și participa de obicei la biserică doar la Crăciun și la Paște. Totuși, mama mea a fost una dintre cele mai spirituale persoane pe care le-am cunoscut. Ea m-a învățat să fiu onest, să muncesc din greu, să fiu bun și să fiu cinstit”, a spus Obama.

Sursa: christiantelegraph.com

Din partea Romaniei ai fost invitati si cativa politicieni

Gheorghe Falca- Arad  http://www.aradon.ro/patru-zile-de-democratie-americana/news-20110213-03005314

Marius Cristinel Dugulescu- Timis  http://www.niuzer.ro/Timis/Deputatul-de-Timis-Marius-Dugulescu-ia-Micul-dejun-cu-Rugaciune-in-prezenta-lui-Barack-Obama-2113451.html

Radu Țârlea- Bihor  http://www.oron.ro/stiri/anterioare/stiri_Mic_dejun_cu_rugaciune_la_Casa_Alba_-_Politica_:_Radu_Tarle_343808.html

Despre echipa stiri4u

informare spre transformare

Discuție

2 gânduri despre &8222;Președintele Obama vorbește deschis despre credința lui în Isus Hristos&8221;

  1. Numai un naiv crede in ce a spus Obama despre „credinta” lui. Numai cine nu cunoaste Biblia si Constitutia Americii spune ca discursul lui a fost bun.

    Scris de Cristina | 02/14/2011, 1:47 pm

Trackback-uri/Pingback-uri

  1. Pingback: Barak Obama vorbeste despre credinta … | Bisericata.com - 02/25/2011

calendar

Februarie 2011
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
