you're reading...
culte aprobate, diverse

Portar de Betel…

Reporter:  De cât timp lucrați ca și portar part time la biserica Betel?

Portarul:  De aproximativ trei ani.

Reporter: Și lucrați cu carte de munca?

Portarul: A , nu. Mă plătesc și ei cum pot. Nu mi-au făcut contract de muncă.

Reporter: Și de ce ai acceptat să lucrezi fără contract?

Portarul: Păi eu aveam nevoie de bani și ei au nevoie de portari. E simplu nu?

Reporter: Considerați că este păcat să lucrați la negru?

Portarul: Da. Mi-am dat și eu seama de asta dar dacă ei nu îmi fac contract… eu ce să le fac ???

Reporter: Dar tătăl tău care este și prezbiter și casier ce zice?

Portarul: El mi-a propuspostul… bănuiesc că este deacord.

Reporter: Ți se pare normal ca un prezbiter să-și învețe copii să lucreze la negru?

Portarul: Nu, nu mi se pare normal. Dar ce să fac ? Sunt copilul lui  și trebuie să ascult , parcă așa spune Biblia-copii ascultați de părinții voștri?

Reporter: Da spune Biblia dar ascultarea trebuie să fie  doar în… Domnul. Ceea ce faci tu  se numește interpretare scoasă din context ca să-ți justifici păcatul…

Portarul: Dacă ei au hotărât așa  eu ce să fac….

Portarul este fiul prezbiterului casier ( profesorul de mate…) Cota Avram.  Profesor de matematică, obișnuit cu predarea de meditații …la negru,  nu mai vede un impediment ca și copilul lui să muncească la negru.  Conștiința probabil că nu-l mai mustră. Dacă toți o fac de ce să nu o fac si eu – este filozofia lui de viață.  Dacă tot banii bisericii trec prin mâna mea și am suporteri  în comitet…îmi permit. Biserica îmi dă autoritate și se presupune că tot ce fac fac sub călăuzirea lui Dumnezeu. –

Dacă și un slujitor bisericesc  se complace  în astfel de practici, dacă așa își învață și copii să facă nu ne mai mirăm de degringolada din societatea romanească.

Profesorul de mate a fost din nou ales prezbiter  de Betel…pentru că stie să și  facă socoțile bine…

Interviul a fost luat la poarta Betelului în iunie 2010. Am trecut în luna februarie 2011 și…  portarul era din nou la post.

Despre echipa stiri4u

informare spre transformare

Discuție

Comentariile nu sunt permise.

calendar

Martie 2011
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
