archives

Arhivă pentru

The Dark Side Of Chocolate

The Dark Side Of Chocolate, according to a wide range of organizations the chocolate industries are accused of covering up the trafficking of children and the use of child labor in African plantations and probably many other palaces like south America and wherever chocolate beans are grown Anunțuri

„Diavolul este subtil”. Mesajul Papei Benedict al XVI-lea către credincioşi înainte de renunţarea la pontificat (VIDEO)

Cu treizile ainainte de a-si anunta retragerea pe posturile de stiri a fost facut un anunt interesant… „intalnirea cavalerilor de ordin maltez din care face parte si papa…” . A dat cineva importanta stirii? Nu prea… dar dupa mesaju din predica de astazi  „Diavolul este subtil” ar trebui sa ne intrebam cine sunt si ce … Continuă lectura

Comunicat din partea lui Cristian Bărbosu

COMUNICAT DIN PARTEA LUI CRISTIAN BARBOSU Avand in vedere ca in ultima perioada, am luat cateva hotarari importante care-mi influenteaza viata si lucrarea, si tinand cont de recomandarile unora de a-mi face publica pozitia mea fata de cele intamplate, am hotarat sa scriu acest comunicat. Am facut-o deasemenea si din dorinta de a clarifica anumite … Continuă lectura

calendar

Februarie 2013
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728