you're reading...
CULTE RELIGIOASE, EDUCATIE CRESTINA

Profesorul Howard Hendricks a încetat din viață

În data de 20 Februarie Domnul l-a chemat acasă pe profesorul Howard Hendricks. Howard Hendricks a fost unul dintre cei mai cunoscuți și longevivi profesori de la Seminarul Teologic din Dallas (Dallas Theological Seminary). El a slujit peste 60 de ani în cadrul acestui seminar și a învățat peste 10 000 de studenți. A fost căsătorit cu Jeanne de 66 de ani și au fost binecuvântați de Domnul cu patru copii.Dr. Haward Hendricks a fost fondatorul (1986) și președintele Centrului pentru  Conducere Creștină din cadrul Seminarul Teologic din Dallas (DTS) a cărui misiune este  ”lideri de integritate și de impact”. Am fost și sunt legat de acest Centrul din cadrul DTS pentru că timp de 4 ani în fiecare vară am petrecut o lună de zile făcând cercetare pentru finalizarea programului de doctorat în Bibliotecă seminarului și fiind asistat și îndrumat de conducerea Centrului pentru  Conducere Creștină. De asemenea sunt doi oameni de care sunt legat de la Centrului pentru  Conducere Creștină, și anume, Dr. William (Bill) Lawrence și Dr. Andrew Seidel. Dr. William (Bill) Lawrence a devenit directorul executiv al acestui centru lucrând împreună cu profesorul Howard Hendricks pentru mulți ani. Prima mea întâlnire cu Bill Lawrence a avut loc în holul acestei instituții în anul 2004, invitându-l să vină în Romania pentru a sluji păstorilor. Din anul 2005 lucrez de aproape cu Dr. Bill Lawrence în Romania, Moldova și Ucraina. Un alt profesor care a avut un rol în viața mea este Dr. Andrew Seidel actual director executiv al Centrului pentru  Conducere Creștină de la DTS. În fapt el este cel care a facilitat posibilitatea de a face cercetare acolo și m-a recomandat lui Bill Lawrence.

Cu profesorul Haward Hendricks m-am întâlnit puțin în timpul meu în care am fost la Centrului pentru  Conducere Creștină din Dallas, de aceea nu pot să spun multe lucruri dintr-o cunoaștere directă. L-am cunoscut prin intermediul cărților, el scriind 23 de cărți. Aș putea să spun că am fost mentorat indirect de acest om. În urmă cu 14 ani un prieten de-al meu mi-a pus în mâna cartea The seven laws of the teacher (Cele 7 legi ale profesorului), a nu se confunda cu Cele 7 legi ale învățării de Bruce Wilkinson, care a avut un real impact în viața mea. Am făcut o schiță a acestei cărți și am învățat pe lucrătorii din Constanța aceste legi. O altă carte care a avut un impact în viața mea este După cum fierul ascute fierul , un material excepțional despre mentorare.

Dr. Haward Hendricks a lăsat în urma o moștenire frumoasă.  Mai multe puteți citi pe site-ul de la Dallas Theological Seminary.

Câteva cuvinte de înțelepciune spuse de profesorul Hendricks:

  •            Niciodată nu absolvim școala uceniciei.
  •           Nu puteți da ceea ce nu posedați.
  •          Profesorul nu a predat până când elevul a învățat.
  •          Biblia nu a fost dată pentru a ne face păcătoși mai inteligenți, ci pentru a ne schimba viețile.
  •          Puteți impresiona oamenii de la distanță, dar poți avea un impact numai de aproape.
  •          Măsura ta ca lider nu este ceea ce faci, ci ceea ce fac alții datorită a ceea ce faci tu.
  • de Daniel Fodoreanu  in  Jurnal Pastoral       http://www.pastor.ro/

About echipa stiri4u

informare spre transformare

Discuție

Comentariile sunt închise.

calendar

Februarie 2013
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
