you're reading...
CULTE RELIGIOASE

La bal, cu Rotary Club si penticostalii

La bal, cu Rotary Club si penticostalii

februarie 14, 2014 by  | 5 Comments

Cu cativa ani in urma, un amic pastor (I.C.) imi spunea ca are informatii despre lideri penticostali implicati in masonerie. I-am spus ca eu nu cred asta, pentru ca din informatiile mele, masoneria este o societate secreta ultra-elitista si nu aveam cunostinta – la momentul acela – de lideri penticostali care sa se califice pentru o asemenea pozitie. O societate care trage sforile istoriei mondiale nu poate fi compusa decat din elitele societatii, din aristocrati care au acces la resurse inimaginabile pentru oamenii de rand. Sunt lideri penticostali implicati in masonerie? Habar n-am si chiar daca sunt vor plati cu varf si indesat, pentru ca Cel care tine cu adevarat fraiele istoriei nu se va impiedica in niste cioturi elitiste. Ca si diavolul, masoneria mondiala nu poate face mai mult decat ii ingaduie Dumnezeu. Masonii sunt doar niste vase de ocara pe care le foloseste Dumnezeu pentru a-si duce la indeplinire planurile.

Azi dimineata am citit o stire care mi-a starnit curiozitatea: “Evanghelici suceveni la Balul Vienez” (AICI). Nu discut acum despre moralitatea de a participa la baluri – in acceptiunea mea un fel de discoteca selecta – si nici despre scopul caritabil al evenimentului, care, din punctul meu de vedere este laudabil. Bravo lor pentru asta! Ce m-a frapat, insa, a fost asocierea dintre evanghelici si Rotary Club: “Asociaţia „ Ajută şi vei fi ajutat” a organizat evenimentul cu sprijinul Rotary Suceava (anul acesta sigla celor de la Rotary nu mai apare pe afiş).”

Mi-am adus aminte ca, organizand  o conferinta la un Hotel din Onesti, amicul despre care v-am vorbit la inceput,  mi-a aratat sigla celor de la Rotary Club si mi-a spus ca Hotelul apartine masonilor si ca Rotary Club a fost infiintata de un mason.  Dupa aceea m-am documentat si, ca in orice teorie conspirationista, parerile sunt pro si contra. Sunt multi care spun ca Rotary Club apartine masonilor, dar sunt altii care spun ca nu au nicio treaba cu masoneria. O simpla cautare pe Google va va edifica in aceasta privinta si veti avea posibilitatea de a va convinge singuri. Ce cred eu? Din informatiile pe care le-am citit  pana acum, treaba nu este prea curata cu Rotary Club si cred ca acuzatia de apartenenta la masonerie este justificata. Nu cred ca toti cei ce fac parte din Rotary Club sunt masoni – nu poti lua un cizmar si sa-l faci mason –  dar cred ca liderii si persoanele cu influenta in organizatie sunt masoni.

Cand vad ca evanghelicii (rectificare – o parte dintre ei) sunt in stranse legaturi cu o organizatie ca Rotary Club, ajung sa ma intreb ce Dumnezeu slujim. Pericolul de a fi atrasi in anumite proiecte prin mirajul “ajutorarii” este real. Insa nu orice fapta caritabila are in spate si intentii onorabile, stimabililor! Ca evanghelicii sunt creduli nu este o noutate, dar naivitatea nu poate fi scuzata in aceasta situatie. Orice evanghelic influent ar trebui sa-si cantareasca bine faptele publice. Cel putin trei firme enumerate in articolul mentionat apartin unor penticostali, care, prin educatia primita in Biserica Penticostala nu fac nimic pana nu il intreaba pe Domnul. Este voia Domnului sa va aliati cu Rotary Club, o organizatie despre care se spune ca apartine masonilor?

Cand duhul cel rau vine la un penticostal ii vinde acestuia gogosile puterii. Ideea ca poti fi influent, puternic, respectabil, aristocrat este asa de atragatoare incat ajungi sa negi realitatea si sa uiti un principiu fundamental al crestinismului: oamenii cu caracter schimba lumea, nu oamenii cu bani.

sursa http://penticostalul.wordpress.com/2014/02/14/la-bal-cu-rotary-club-si-penticostalii/

About echipa stiri4u

informare spre transformare

Discuție

Comentariile sunt închise.

calendar

Februarie 2014
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
