you're reading...
diverse

Rugati-va impreuna cu mine pt fiica noastra!

Dragii mei frati crestini,

Rugati-va impreuna cu mine pt fiica noastra! Se pare ca nu am putut face inca nimic sa o scot de la orele de „educatie” sexuala. Mizeria e mare, mult prea mare din acele manuale, se urmareste incitarea la sex ca apoi sa le inoculeze ca sexul si placerea e buna dar ei trebuie sa se fereasca de boli si de sarcina si cea mai sigura metoda de placere fara sarcina (care e boala cea mai periculoasa pt ei) este cea dintre aceleasi sexe! NU se promoveaza castitatea si abstinenta in nici un fel.
Vor fi predate orele sexuale si cu ajutorul unor materiale video, aratand actul sexual si nasterea.
Se indica tot mai mult spre acceptarea homosexualilor si lezbienilor, ii pun intr-o lumina atat de buna ca deja par ca niste eroi, speciali si deosebiti. Se urmareste descresterea numarului populatie prin orice masuri posibile, una dintre acestea asta este. Pangaresc mintea copiilor si murdaresc tot ce a lasat Dumnezeu sa fie intim si curat si frumos! Le ia orice sansa spre o vocatie monahala daca ar mai si fi azi copii care sa caute asta.
Cand oamenii dedicati rugaciunii se vor imputina, si de multe ori si chiar obicei aceea sunt cei care duc o viata monahala, dedicata lui Dumnezeu si cand ei vor lipsi cu desavarsire, pacatul va ajunge la culme si cum bine vedeti ne indreptam spre acolo.
Eu nu spun ca vreau sau imi doresc ca al meu copilas sa aleaga calugaria, dar da vreau sa ii dau orice sansa posibila sa ALEAGA ea si nu scoala si francmasonii care au pus bazele acestei miscari demonice! Ea sa aleaga cum vrea sa il slujeasca pe Domnul si chiar daca nu va alege calea monahala, nici casatoria ei nu vreau sa fie intinata de aceste imagini din iad!
Va putea sa se fereasca de boli si sarcina si fara acele imagini absurde. Nimeni n-a luat boli genitale sau a ramas insarcinata prematur de prea mult crestinism practicat!
Doamne ISUSE ai mila nu ne lasa!
Noi am facut legamant cu ochii nostri:
Facusem un legamant cu ochii mei si nu mi-as fi oprit privirile asupra … (Iov.31:1)
Nu voi pune nimic rau inaintea ochilor mei; urasc purtarea pacatosilor; ea nu se va lipi de mine. (Ps.101:3)
Biblia mai spune:
nu starniti, nu treziti dragostea pana nu vine ea! – (Cint.2:7)
Ceea ce fac ei acolo, este tocmai incitare la sex, si se intampla peste tot in lume la scoli, nu doar in Germania. Este timpul sa ne rugam pt curatia ochilor copiilor nostri!
Va rog amintiti-o acum pe Victoria si pe noi ca parinti sa ne arate Domnul ce am putea face si nu am facut.
Doamne fi cu ea si n-o lasa sa-i pangareasca ei ochii cum vor! Amin

About echipa stiri4u

informare spre transformare

Discuție

Comentariile sunt închise.

calendar

Iunie 2015
L M M M V S D
« Mai   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
